26/11

Ingen jobb idag, as skönt med ledig!! :) 
Idag åkte jag till hovmantorp & gjorde studiebesök :) det e både hjullastare & grävmaskin. Ska börja med hjullastare kurs i 2 v sen så det blir kul! Ska ev kanske ta grävmaskin kort också för han tyckte att jag ska ta det också 😅 
Idag red jag ut med Jaguar & han va pigg idag. Han har stått stilla i nån dagar nu eftersom jobb i veckan & ute blir mörkt när jag kommer hem från jobbet :/ måste köpa nån riktig bra pannlampa så jag kan se nått i mörkret.. Sen åkte jag & en kompis sväng i Kalmar och jag köpte hovslagare verktyg,åt lite. Sedan hjälpte jag pappa med att hålla boxgaller när han svetsar osv.. Så i stallet e nästan klar nu 😍👏🏻 bara lampor, vattenkopp,dörren e kvar nu. 




Fynd på eko hallen i Kalmar!! 79kr för hippo bas kostar 109-112kr annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0