13/10

Jag har precis gett mat t alla djuren som hästar,kalven,hundar & hönsen :) nu sitter jag inne & käkar frukost. 
Det känns bra när jag klarade ykb prov igår, nu kan jag äntligen söka jobb inom lastbilsbranschen. Ska bli jätte spännande :D 
Jag & mamma hämtade en jätte fin vitt stor garderob med spegel gratis igår kväll i Kalmar. Har tänkt ha garderob i stallet som hänga upp kavaj & schabrak :) 
Nu ska jag börja måla skåp från blått till vitt :) som ska använda till stallet sen. 
Inom en månad då är stallet klar!! Jag längtar som tusan!! 

Britta & jag 😂
Jaguar är så rolig 😂
Levina också 😂




Testade spooks väst i hööks igår så snygg!
Red ut med syster igår,fick hålla båda medan min syster matar unge på 3 månader gamla som min mamma passar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0