14/10

Jag jobbade idag kl 7-16, fick jobba på en annan hönshuset idag för att jag ska lära mig hur det funkar med andra ställen också. Så en jobbarkompis fick visa mig hur det funkar, det var nästan samma sak som jag brukar jobba annars. Kan vara bra om jag får jobba där ibland extra som helger osv om dom behöver hjälp :) 
Sen kom jag hem och gjorde våfflor, gjorde också matlåda som jag kan ta med imorgon t jobbet :) 
Jag målade igen på skåpet för andra gången , kanske behöver måla en gång till innan jag e klar ;p 
Sen åkte jag med pappa & kollade lite rådjur ute på åkrar. 
Hästarna fick vila idag, så det va skönt för dom. 
Snart är det bonde söker fru på tv :D spännande!! 



Innan & efter! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0