15/10

Idag blev det jobb igen kl 7-16 och sedan skyndade jag mig köra hem & byta om till ridkläder. Ute blir mörkt snabbt så man måste skynda sig att rida innan :)
Tog dressyrpass på Jaguar idag, vi tränade lite grund i början & sen förvändsgalopp. Det har vi ej gjort på as länge.. Vi gjorde det ganska mycket när vi va i Örebro förut men aldrig på Öland. Han gick så fiin och bytte aldrig galopp. 
Sedan gjorde vi lite skänkelvikning i traven & jobbade lite på små & stora volten också med olika tempo. Jätte bra övning ! Sedan hann jag måla skåpet , blir en gång till med färg sen e jag klar! 😀 jag fick animo ridbyxor hem idag, älskar byxor redan!!! 😍👌🏼




Lite miljöträning efter jag har ridit 


Nya animo ridbyxor :) 



Våfflor med nutella & jordgubbar 😏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0