16/10

Jobbade 06:15-15:15 idag och jag jobbade helt själv i hönshuset , jätte bra då lär jag mig nått iallafall. Skit väder idag så fick Jaguar vila idag :) har målat skåpet för sista gången nu & imorgon kan jag sätta upp :) ska bli roligt & se hur det ser ut.. sen åkte jag till linnea & hälsat på. Pratade mycket som vanligt 😂 
Sen åkte jag hem putsa alla tävlingsgrejer & fixat båda boxar med nya halm & lagt i 5 kg Hö ca. Hästarna vill verkligen komma in för det regnade så mycket... Sen gjorde jag & mamma räkmackor , så gott! 👌🏼 sen kom en min kompis och lämnade 2 Michelin däck hos mig,jätte snällt!! :) måste besikta min bil nu, börjar bli dags :p bilen har rullat 26 tusen mil idag 😌 är jätte nöjd med bilen, hållbart .. 
Nu ska jag sova, hopptävling imorgon i Kalmar 😀 

Bilder från förra helgen i Västervik 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0