7/10

Just nu sitter jag & plugga vid datorn, jätte tråkigt :( ska hoppträna om några timmar tänkte jag. Sen ska vi lasta Levina & åka till vesslö & kolla ultraljud där. Hoppas allt går bra som det ska vara :D 
Just nu börjar jag & pappa renovera lite i ladugården & ska ha mina hästar där! Blir nämnare & bättre med högre tak, bra luft,osv.. 
Men det blir ganska mycket jobb.. Men kommer bli fint sen:) 
Jag & pappa åkte till Årjäng för nån veckor sedan och köpte 2 fina boxar! Totalt 110mil bilresa, jobbigt men värt för 2 fina boxar 👌🏼 det är Fårö från Myrby.. Får nog beställa fler eller hitta nån samma beg sen när fölet har kommit ut:)
Jag har köpt tvättmaskin till stallet, det behöver man ha när man tvättar täcke,schabrak , osv! 

Igår har jag fått mina horseware täcke hem efter en månad!! Tycker det e sjukt dåligt av Strömbergsgård :/ 
Har även ridit ut på Jaguar , red till Karum & hittat massa fina ridvägar där. Hittade en träd som har trillat ner så vi hoppade över & diket också. Jaguar tycker det va super kul & han bockade lite efteråt haha! Får försöka fixa lite terräng här hemma så vi kan få hoppa lite. 
Sen åkte jag & mamma till gympa på kvällen :) det e typ som Friskis & Svettis. Bra träning 🏃🏻 



Jaguars nya täcke 😃

fick strumpor på köpet som försening ;p
Älskar nya ridväst från Ullared 😍 
Båda fick nya skor igår:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0