24/9

Idag vaknade jag kl 03 för jag & några till kom t Stefans hus & överraska honom för han fyller 30 år :) 
Först så stökade vi lite i hans trädgård & satte skyltar på vägen. Skit kul 😂 sen smällde folk raketer för att väcka han typ kl 4. Sen åt vi lite smörgåstårta & drack lite gott! Sen åkte jag hem för att mata kalven med mjölkersättning för han har förlorat sin mamma :( 
Sen matar jag hönsen, släppt ut hästarna, hundarna :) passar hemma för föräldrar är bortrest. 
Senare på dagen så åkte jag & pappa och hämta 600kg hippo foder till hästarna som pappa har beställt förra vecka. Och även hästsalva vegebom, absolut bästa hästsalva som finns!!  
Nu räcker foder i nästan ett år, så slipper jag åka in & köpa hela tiden :) 
Red Jaguar i paddock idag & tränat på dressyrprogram inför på söndag fälttävlan :) 
Första gång jag red i denna program nu, så hoppas vi hinner rida program på lördag innan tävlingen. 
Jag har putsat, packa , osv inför stilterräng tävling imorgon. Ska bli spännande! :) det blir min första stilterräng tävling , har aldrig ridit det tidigare.. :) 
Nu ska jag ta in hästarna sen ska jag sova. :) 
Jag kommer lägga upp bilder från Turkiet nån dag när jag har tid! :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0