5 sep

När jag vaknade på morgon så gick jag till stallet direkt och gav hästarna morgon hö och tog av täcke på båda :) 
Sedan åkte jag till moster som har köpt ett gård som dom håller på renovera lite nu & sedan flyttar dom in. Så jag fick åka dit och plockar lite hallon 😍 
Blev lite över 1 kg hallon.. Sen kom jag hem då åt jag hallon & yoghurt till frukost :) 
Och sedan gjorde jag hallonpaj med 600g hallon i, super god paj blev det:) 
Sen skyndade jag mig till stallet och tänkte ta dressyr pass på Jaguar :) 
Sen började jag skritta ca 15 min och  därefter ösregnade det ca i 5 min, kul! 
Men sen blev det bättre då började jag jobba lite på marken :) seden körde jag LB:2 2003 dressyrprogram och det känns okej. Det va typ en månad sen jag tävlade i dressyr sist så det e ett tag sen nu. 
Sen kom mamma och fotade mig lite så det blev några bilder från telefon(inte bästa kvalitet men ja)
Sedan åkte vi till moster & ha kalas hos henne i Trekantem :) massa god mat osv. 














Levinas nya sadelöverdrag som jag har köpt hos skara ridsport förra vecka.



Kommentarer
Postat av: ;ooo

Förlåt för frågan, men dog nathalie johansson i självmord? såg du hade kommenterat det i et innlägg og hennes mamma har sagt det inte va så

2015-09-14 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0