Ullared

Jag,mamma,moster & kusiner(Emma,Malin) har varit på Ullared hela dagen idag så är påväg hem nu :)  
Ganska mycket folk på Ullared idag 😩
Men har hittat en del saker som jag kommer att blogga lite sen ikväll med bilder. 
Jag har precis anmält mig till några tävlingar så det ska bli roligt!
* Den 20sep blir det lag div 2 på 1 meter i Oskarshamn och sedan ind 110cm 
* Den 25 sep blir det stilterrängen i Kalmar på 90cm 
* Den 27 sep blir det 90cm fälttävlan i Kalmar 
* 3 okt blir det LB:3 2007 dressyr i Kalmar. 
Så det blir alla 3 olika(hopp,dressyr,fälttävlan) :) 

Har även beställt 3st horseware täcke hos strömsbergsgård.se till Jaguar & Levina för Ullared hade bara ofodrat regntäcke👎🏻
Ser emot fram att jag får dom täcke hem! :D 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0