9 mars

Igår jobbade jag kl 07-15 , skönt sluta tidigare :D 
Hästarna gick naken idag så det va skönt för dom :) fint väder!! 

Jag red på Jaguar & tränat dressyrprogram en gång & det gick jätte bra så fick avsluta med uteritt :) mamma gick med hundar så det va mysigt. 
Lekte lite med hästarna efteråt & Sigge följer efter mig hela tiden :) fick leka lite med honom så fort springer jag & han springer efter. Kilade på honom mycket & han älskar det. Sen testade jag hänga på hans rygg lite & han reagerar ingenting. Fick upp hela min vikt :p så det kommer bli inga problem att rida in sen till sommar. 
Sen fixade jag ordning i stallet, tycker det är så roligt:) sedan tog jag in hästarna så fick dom äta i en timme innan jag pysslar med dom. 
Anders kom till mig så han hjälpte mig lite med hästarna:) han ryktade på Levina & Sigge medan jag masserar promise & Jaguar 30 min varsin. Båda tyckte det va så skönt & dom gäspade flera gånger. Sen fick Anders hjälpa mig rycka jaguars manen för jag har fått blåsa på min finger för jag har ryckat mkt förrigår 😏
På söndag är det dressyrtävling LB:2 2016 🙈 börjar bli lite nervös men det känns bra när jag red igår 😃











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0