Välkommen hem nya hästen Ceedee

Det va sjukt längesen jag bloggade här sist, ska försöka skriva lite nu då & då😁
Det har hänt lite saker nu.
I torsdags var jag i Ullared med kompis tommy & sov där en natt sen åkte vi vidare till Falköping och köpte en häst!! 😁
Det är såklart ett SWB efter Empire & Cortez. Hon är född 2009 och är 163cm mkh. Hon e ganska grov i kroppen & har jätte tjock svans, så snyggt!!😍👌🏻
Ska använda henne lättare ridning/avel till nästa år. Ska bli spännande & se hur det går för henne framöver. Hon går ensam i hage hemma så länge sen ska jag släppa ihop med Jaguar. Han e lite elak mot henne just nu för han försvarar sin 'unge' Alvina. Men det blir bättre & bättre varjedag.

Fick massa utrustning på köpet så jag behöver inte köpa så mycket till henne 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0